SchoonemanDesign:  020 311 8113  |  mail@schoonemandesign.nl

Berichten

Berichten

Amstelland INTO business – interview Han Schooneman

De vakbeurs heeft bestaansrecht Iedereen was bang dat beurzen en tentoonstellingen door de komst van het internet en social media zouden ophouden te bestaan. Omdat alles toch via het net verkocht zou worden. Nu blijkt dat die vrees ten onrechte is. Sterker nog, de kracht van vakbeurzen is dankzij het internet juist versterkt.

Door |2021-06-03T12:37:25+02:00 20 december 2015|Nieuws|

De perfecte standlocatie. Hoe bepaal je die..???

Een standlocatie is ontzettend belangrijk en kan het verschil betekenen tussen succes of mislukking. Kan, maar het hoeft niet. Iedere beurs is namelijk anders. Het ligt ook aan de grootte van de beurs. Eén hal van 2.000 m2 aan expositieruimte is iets totaal anders dan een gigantisch evenement zoals bijvoorbeeld de Hannover Messe in Duitsland, met 26 hallen, 330.000 m2 aan expositieruimte en meer dan 4.900 exposanten.

Door |2021-06-03T12:37:52+02:00 13 december 2015|Blog|

Geen medium zo persoonlijk als een beurs

Een goede relatie van ons, een bureau gespecialiseerd in merkstrategie en positionering, schreef onlangs in een blog over de onzekere toekomst van de vakbeurs en wat dit voor exposanten kan betekenen. Een artikel waar men in ons vakgebied in eerste instantie niet gelukkig mee zou kunnen zijn maar waar zeker een kern van waarheid in zit.

Door |2021-06-03T12:41:05+02:00 13 oktober 2015|Blog|

Het initiatief KIPPENVEL

KIPPENVEL - De kracht van communicatie in het écht. Kippenvel - Professionals in live-communicatie hebben zich verenigd in ‘Kippenvel – de kracht van live-communicatie’. Ze schreven een manifest dat opdrachtgevers, professionele collega’s, brancheverenigingen en de pers vraagt om met een frisse en aandachtige blik te kijken naar de kracht, de kansen en de toekomst van het medium.

Door |2021-06-03T12:45:44+02:00 27 november 2014|Nieuws|
Ga naar de bovenkant